Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
siskeh schreef:Veerust inderdaad, ik heb het destijds in water gespoten en daarmee de paarden ingesponst
siskeh schreef:Veerust inderdaad, ik heb het destijds in water gespoten en daarmee de paarden ingesponst
genja schreef:siskeh schreef:Veerust inderdaad, ik heb het destijds in water gespoten en daarmee de paarden ingesponst
Zou ik niet aanraden het is al verdund om op je paard te spuiten en dan verdun je het nog dubbel. Geluk gehad dat het gewerkt heeft.
Ts gewoon dierenarts bellen kan je waarschijnlijk gewoon sebacil/bye mite ophalen.
Kan je ze alle 3 mee behandelen werkt sneller als finecto
borstnoot schreef:Voor mijn gevoel ben ik heel correct gebleven verder, dus doe maar rustig aan hoor.
Ik heb ook helemaal niet aangegeven dat je geen geld hebt en ik beoordeel je ook niet voor mijn gevoel. Heb ik dat wel gedaan, excuus.
Je gaf in je OP ook aan dat je ''open staat voor alle tips'', en dat vond ik niet zo verantwoord klinken. Sommige dingen, zoals luizen, zijn gewoon duurder om te behandelen en dan is het (naar mijn idee) niet handig om met huis tuin en keuken middeltjes te rommelen.
Loes'sCorner schreef:HO HO HO!
UIT WELK PENNY BOEKJE KOMEN JULLIE GEWANDELD?
of hebben jullie in het echt leven niks te zeggen?
Waaruit lezen jullie dat ik er geen geld voor zou hebben of voor over zou hebben?
En de dierenarts word morgen gebeld zoals ik al schreef . Die ga ik voor zoiets niet op een zondag bellen!
Ik geef alleen aan dat het duur is en dat is het ook. Maar blijkt dat juist te werken dan word het dat ook zoals ik al aangaf.....lezen is dus blijkbaar ook heel moeilijk?!
Het enige wat ik vraag zijn overige tips. Niet meer en niet minder en al helemaal niet om door jullie beoordeeld te worden en door de bagger getrokken!
Doe eens de normaal en hou gewoon je mond als dit soort domme uitspraken en vooroordelingen eruit komen iedereen een stuk blijer!
ellepel schreef:Ik ben haast wel ervaringsdeskundige op gebied van luis.
Mijn merrie heeft ze elke winter weer.
Alle huis tuin en keukenmiddeltjes werken niet.
Via de veearts altijd sebacil gekregen,maar wat een ellende met wassen steeds in de kou.
In januari spotinor besteld bij agradi,eenmalig als spot on aan gebracht en ze zijn weg
Mijn merrie kreeg wel wat kale plekken op de plaatsen waar ik het had aangebracht,dat kan gebeuren.
Maar na een dag of 4 kwam daar weer haar op
Spotinor is ook zuinig, 10 ml per paard
En je doet er dus heel lang mee
khirshanta schreef:Wij gebruiken ook spotinor, werkt als een tierelier, wel eerst uitproberen of er geen reactie op komt.
Chasey schreef:Ik heb Sebacil van de dierenarts gehad. Ik weet ff niet meer wat het kost, maar dat spul moet je aanmaken met water en kan je 3 paarden wel 2 keer mee wassen.
Loes'sCorner schreef:khirshanta schreef:Wij gebruiken ook spotinor, werkt als een tierelier, wel eerst uitproberen of er geen reactie op komt.
Ja ben bang da de 2 jarige daar te heftig op gaat reageren.....die heeft al zin gevoelige huid.
Ga het allemaal.iig voorleggen aan de DA morgen
Zou het gezien de werkzame stof dan geen verlichting kunnen geven vereist te spuiten?
Het heeft deze lfde werkzame stof. Zal allicht het probleem niet oplossen maar eventueel.verlichting door dode luizen?