Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
snorkel1986 schreef:Maar wat is dan een goede korrel? Pavo of metozza of...
Skippy01 schreef:snorkel1986 schreef:Maar wat is dan een goede korrel? Pavo of metozza of...
Dat is sterk paardafhankelijk. Zowel Pavo als Metazoa komen er hier niet in (Pavo ben ik écht geen fan van, op Metazoa zie ik té veel paarden in stuiterende zenuwpezen veranderen).
Ik ben wél fan van Vitalbix en Equilin.
Andere merken waar je naar kunt kijken, waar ik goede verhalen over hoor: Marstall Force, Je Paard Gezond en Fit, Dengie Performance Balancer, Victorious, dodson and horrell ultimate balancer, Pure Balance (die laatste is luzernevrij, mocht je paard gevoelig zijn op luzerne)
Edit: schrik niet vd prijzen, je voert zo weinig dat je niet duurder uit bent dan met een reguliere muesli of brok.
chamion schreef:Ik heb zelf dit op het oog, is iemand van jullie daarmee bekend?
* cavalor VitaCrunch (eerlijk is eerlijk, geef liever een klein brokje ipv een hele steen paard lief is daar ook geen fan van)
* Cavalor FiberForce
* Pavo Care4Life
* Pavo Vital
* Havens Natural Balance (krijgt hij nu tot 0,5 kg per keer)
Het zoals jullie merken heb ik vooral mengsels uitgezocht. Ik heb geen zin dat hij misschien gaat schrokken (staat op stal bij het opzadelen en is daarbij af en toe onrustig) mocht er een losse brok beter zijn. Ben ik het bereid te mengen met lucerne / Pavo DailyPlus (of iets vergelijkbaars)
chamion schreef:Ik heb voorlopig pavo care4life gekocht om aan mijn akhal teke merrie te voeren, maar aangezien ze net gekocht is en ik haar nog moet ophalen, kan ik er nog niets over zeggen.chamion schreef:Ik heb zelf dit op het oog, is iemand van jullie daarmee bekend?
* cavalor VitaCrunch (eerlijk is eerlijk, geef liever een klein brokje ipv een hele steen paard lief is daar ook geen fan van)
* Cavalor FiberForce
* Pavo Care4Life
* Pavo Vital
* Havens Natural Balance (krijgt hij nu tot 0,5 kg per keer)
Het zoals jullie merken heb ik vooral mengsels uitgezocht. Ik heb geen zin dat hij misschien gaat schrokken (staat op stal bij het opzadelen en is daarbij af en toe onrustig) mocht er een losse brok beter zijn. Ben ik het bereid te mengen met lucerne / Pavo DailyPlus (of iets vergelijkbaars)
Kent iemand deze producten? Wat is de ervaring ermee? Of zijn het loze praatje (was namelijk ook al subli mineralen bikkels maar daar bleek ontzettend veel suiker in te zitten)