Ik zou graag ervaringen horen over de equilin basic brok. Ik heb dit Als advies gekregen van mijn dierenarts voor mijn paard die gevoelige spieren heeft ( snel vast zitten in de rug ) en spat in de sprong.
Twintig minuten is wel heel snel voor een reactie...
Maar ik heb 1 zak gevoerd en daar is mijn merrie nog maanden door van slag geweest. Geen idee of het aan het voer lag, maar dat was het enige wat veranderd was. Ze kreeg enorme spuitpoep en een rare vacht, bloedwaarden en alles was goed. Daarna gestopt met equilin basic voeren en langzaam werd het beter.
Ik ben gestart dit weekend met een kuur equilin immuno en wil daarna paard op de basic in combinatie met de balancer gaan voeren. Ik heb een paard met een heel instabiel spijsverteringsstelsel en hoop dat dit bijdraagd aan zijn hele welzijn
Unicorn1992
Geplaatst: 17-04-18 21:30
Voor mij geen ander voer meer. Paarden doen het er super op. En wat een verandering. Ik zal een foto bijvoegen. Ik voer de Basic en de Balancer.
Even een schopje. Ik geef nog steeds de immuno volgens advies, mijn paard vind de smaak enkel echt niet lekker. Ik zie wel degelijk verandering in zijn lijf en mest dus das positief.
Ben je begonnen met de basic?
Ipsilonka
Geplaatst: 11-05-18 13:54
Hier ook even een ervaring. Ik heb meerdere trajecten in korte tijd opgestart. Maar voer vanaf eind februari Equilin. Begonnen met 2 zakken Immuno icm de Balancer en nu voer ik de Basic samen met de balancer. Van een paard wat al maanden stil stond, naar ritjes van 12 km alweer! Ik blijf dit dus voorlopig zeker voeren.