Ondertussen ben ik ten einde raad en hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Oktober 2017 begon dit hele circus en kreeg mijn paard binnen een week een steeds dikkere kogel (net erboven) ik hup naar de dierenarts, gelukkig alle pezen nog heel maar het bleek een kvervulling van de peesschede en met rust en inspuiten zou het allemaal weer goedkomen.
En gelukkig ging dit al snel de goede kant op tot helaas eind december hij zich heel druk maakte en jawel avonds op stal, weer een dik pootje.
Dit even aangekeken maar helaas 2 januari toch maar weer Laten checken en helaas we konden weer van voor af aan beginnen.
En na nog een virusje tussendoor konden we nu eindelijk weer een beetje doorpakken en opbouwen en jullie raden het al..... gister avond weer een dik been!

Hij is beide keren dus ingespoten en boxrust met wandelen en koelen. Rustig opbouwen qua beweging dus daar ligt het allemaal niet aan.
Vriendin rijdt hem op dit moment ivm zwangerschap van mijn kant dus mijn opties zijn nu ook niet eindeloos want rond deze tijd ga ik hem niet weer op boxrust zetten en wandelen want hij word daar niet vrolijker van.
En daarbij gaan wij nu heel erg twijfelen of het probleem wel daar zit en of het dus geen "gevolg" is en zit de "oorzaak" heel ergens anders in zijn lijf. Hij lijkt namelijk erg te compenseren met zijn been en loopt heel erg op de buitenkant.
Ik heb op dit moment ook contact met mijn dierenarts maar ben toch benieuwd naar jullie mening, omdat wij zelf nu echt het idee hebben om weer dit zelfde riedeltje in gang te zetten dat we dan weer op deze manier eindigen.
Waar kunnen de problemen nog meer in het lijf zitten met deze klachten, ik sta voor alles open !
Bedankt en ik zal nog even een foto toevoegen.

En ter vergelijking zijn andere been