Ik heb van een stalgenootje wat gehad om te proberen bij mijn paard en tot nu toe eet hij het, ik zoek iets vergelijkbaars aangezien hij de Pavo's Natures Best niet lust

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jonnekee schreef:Ivm alleen maar oude topics open ik even een nieuwe, iemand ervaring met Cavalor Structomix?
Ik heb van een stalgenootje wat gehad om te proberen bij mijn paard en tot nu toe eet hij het, ik zoek iets vergelijkbaars aangezien hij de Pavo's Natures Best niet lust![]()
Jonnekee schreef:Fiberforce hoeft hij niet heb ik al geprobeerd.
Ik heb geen zin om iedere x een zak te kopen en dan er achter te kopen dat hij het niet lust, het is nogal een piepert met eten.
Het is meer als extraatje voor tussen de middag, hetgene wat hij nu krijgt is:
S'morgens om 7.00 uur en S'middags om 17.00 uur een volle schep Pavo Energy Control aangevuld met een volle schep Hartog Grasmix
S'avonds laat rond 09.00 uur 1 schep Pavo Slobber met 200 gram Pavo Speedibeet
En natuurlijk 2x per dag een ruime hoeveelheid hooi
Ik zoek dus iets voor tussen de middag ook dit zal aangevuld worden met een schep Grasmix
Paard loopt Inter1 maar er worden ook oefeningen van de Inter2/Grandprix meegenomen.
flappie28 schreef:Jonnekee schreef:Ivm alleen maar oude topics open ik even een nieuwe, iemand ervaring met Cavalor Structomix?
Ik heb van een stalgenootje wat gehad om te proberen bij mijn paard en tot nu toe eet hij het, ik zoek iets vergelijkbaars aangezien hij de Pavo's Natures Best niet lust![]()
Welke Strucomix? De Original, Senior of Sensitive?
flappie28 schreef:Ok, de original heb ik ooit geprobeerd, maar toen had ik een stuiterbal, dus dat was geen succes.
Of dat nu komt doordat er 10% haver in zit durf ik niet te zeggen, maar zou goed kunnen.
(wat een gaaf paard heb je trouwens)