Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gillbo schreef:Wat denk je zelf. Je geeft voer waarvan je paard aan de schijt raakt.Lijkt me dan dat je opzoek moet naar wat anders.
Heb je al ander voer geprobeerd en wat krijgt je paard nu precies?
Noelleke schreef:Hij krijgt halveschep muesli en kwart schep basis brok smorgens en ook savonds.
Dit vertelde de dierenarts mij .
Hij krijgt het voer vanuit wellkoop zijn zakken van 15 euro .
Weet zo 123 de naam even niet.
Krijgt 24u hooi water
Beweging ook elke dag
Gillbo schreef:Noelleke schreef:Hij krijgt halveschep muesli en kwart schep basis brok smorgens en ook savonds.
Dit vertelde de dierenarts mij .
Hij krijgt het voer vanuit wellkoop zijn zakken van 15 euro .
Weet zo 123 de naam even niet.
Krijgt 24u hooi water
Beweging ook elke dag
Hoelang voer je dit al?
Blijkbaar zit er iets tussen waar je paard niet tegen kan.
Al vind ik het zo'n minimale hoeveelheid aan bijvoeding dat ik me afvraag of het daarvan komt.
Een van de twee een poosje weglaten om te zien of het verandert. Niet tegelijk want dan weet je nog niet waar het aan ligt
Gillbo schreef:Hij verhongert echt niet zolang er voldoende ruwvoer is.
En hij krijgt een halve kg brok en 1,5 kg muesli, dat is geen enorme dikmaker in die hoeveelheden dus rigoureus afvallen zal wel meevallen als je 2 weken het weg laat.
Geef je toevallig ook olie erbij?
Cowgirl schreef:Je moet echt dat droge hooi hebben. Het moet fris en kruidig ruiken zonder stof.
Van de voordroog die jij nu hebt gaan echt enorm veel paarden van aan de schijt en sommige worden er ook echt ziek van.
Succes met je zoektocht.
Waar woon je misschien zijn er bokkers die je kunnen helpen.