Mijn paard heb ik nu een jaar. Een pittige draver van 8 jaar heeft in het verleden gekoerst. Ik ben inmiddels zijn 6e eigenaar en doe er alles aan om hem lekker in zijn vel te krijgen. Na een visite vd dierenarts moet ik met ulcergold beginnen. We hebben geen scopie gemaakt ivm het vasten en karakter paard, dr sympthomen zijn duidelijk. Nu ga ik starten met de gastro+ van havens brok. Nu twijfel ik of ik de ulcergold tubes ga pakken of de cavalor gastroguard tubes??? Heeft iemand er ervaringen mee!?!?!
Ghostattack
Geplaatst: 16-02-18 11:17
[MD] Maagzweer, Ervaringen? Hier staat veel informatie over maagzweren De meeste mensen bestellen Abler, een stuk goedkoper dan gastrogard.
Ik heb zelf gastrogard spuiten gekregen van de dierenarts, mocht ik ooit nog voor een maagzweer komen te staan dan ga ik ook Abler bestellen
eilleen333
Geplaatst: 16-02-18 11:35
Ulcergold en gastrogard zijn precies hetzelfde, alleen van een ander merk. Dus het maakt niet uit welke je neemt. Beide is 370 Mg omeprazol. Ulcergold schijnt iets goedkoper te zijn. Pepticure is ook hetzelfde, ook 370 Mg omeprazol.