Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:De waarden wijken gelukkig niet extreem af.
Ik denk dat wanneer dit paard enkele weken een hoop TLC krijgt, het bloedbeeld er al een stukje positiever uit ziet.
Er zit wel een onwijs lief koppie op.
Ik denk dat wanneer je hem eenmaal weer goed in het lichaam hebt zitten, er een prachtig paard onderweg komt.
Ibbel schreef:Bloedmonster was gehemolyseerd (eerste melding, hemolyse ++) Maw, de rode bloedcellen zijn kapot gegaan. Dit betekent ook dat de waardes niet betrouwbaar kúnnen zijn.
Al met al: over doen, hier kun je niets mee.
bigone schreef:Ik schrik niet zo snel maar zou dit dier eerst eens gewoon rust geven, goed gaan voeren, zorgen dat hij alles binnen krijgt wat nodig is en dan over drie maanden nog eens prikken. Vind hele conditie minder, ook hoeven enz, eventueel even de tanden ook laten doen en dan nog maar eens weer zien.
bigone schreef:Waarom moet het snel ? Wanneer je hem voor een habbekrats hebt gekocht, misschien niet hebt laten keuren, nu even een bloedje trekt, minimale zorg er in , zomer doorrijden en huppa met een stuk winst weer weg, prima, zeg dat dan. Dan krijg je misschien andere soorten van advies.
Anoniem schreef:Geryon schreef:Tender loving care.Bedankt het is ook een heel lief paard! Wat is TLC?
Dus liefde en goede zorgen.
Geryon schreef:bigone schreef:Waarom moet het snel ? Wanneer je hem voor een habbekrats hebt gekocht, misschien niet hebt laten keuren, nu even een bloedje trekt, minimale zorg er in , zomer doorrijden en huppa met een stuk winst weer weg, prima, zeg dat dan. Dan krijg je misschien andere soorten van advies.
Geen enkele bewering in deze post klopt. Verder ga ik er niet eens op in. Rot even gauw op zeg.