Bit na verwijderen wolfskiesjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Bit na verwijderen wolfskiesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:10

Ik heb zeker overwogen om haar te verhuizen, maar ze breekt in iedere andere box te tent af. Ze is biet weg te krijgen uit haar eigen box.
Ik zet haar al zoveel mogelijk buiten. Ene vriendje mag niet in de nattigheid wegens mok, de andere staat vaak met een ander paard los die niet met de mijne kan.
Ze heeft er 2 waarmee ze los kan en mag, de derde en vierde doen de laatste tijd lelijk naar dr (bijten en trappen) dus dat wil ik niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:35

AmyPony schreef:
Ik heb zeker overwogen om haar te verhuizen, maar ze breekt in iedere andere box te tent af. Ze is biet weg te krijgen uit haar eigen box.
Ik zet haar al zoveel mogelijk buiten. Ene vriendje mag niet in de nattigheid wegens mok, de andere staat vaak met een ander paard los die niet met de mijne kan.
Ze heeft er 2 waarmee ze los kan en mag, de derde en vierde doen de laatste tijd lelijk naar dr (bijten en trappen) dus dat wil ik niet meer.


Als die andere twee ineens lelijk tegen haar gaan doen zou ik haar toch maar een goed laten onderzoeken. Dit heeft vaak een reden. Denk aan paarden die ineens uit een kudde worden verdreven omdat ze ziek zijn. Zeg niet dat jouw paard ziek is maar dat ze niet lekker in haar vel zit lijkt me wel duidelijk.

Anoniem

Re: Bit na verwijderen wolfskiesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:44

Nou het ene paard is al een hele tijd chagrijnig en trapt momenteel alles in elkaar
En de andere hapt en trekt graag aan dekens en heeft nu al een paar keer per ongeluk dr velletje gepakt

Anoniem

Re: Bit na verwijderen wolfskiesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 18:46

En het zadel is trouwens goed passend, heb ik in november nieuw aan laten meten.