Ervaringen Artigold (Global Medics)?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anielcaa

Ervaringen Artigold (Global Medics)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-18 21:33

Ik ben benieuwd naar ervaringen met de Artigold van Global Medics.

Osteopaat heeft dit aangeraden voor mijn paard dat wat ondersteuning kan gebruiken voor zijn gewrichten. Alleen vind ik de prijs zooo hoog 8)7 Wil dus graag even horen wat jullie ervaringen zijn?

Alternatieven mogen ook vermeld worden.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:40

Wij hebben hebben het bij de sportpaarden op de stal waar ik werkte gevoerd waren er erg over te spreken. Ook over de andere producten van hun overigens. Maar waarom is dit product specifiek aangeraden? Heeft het paard ook echt artrose? Heeft ze er goede ervaringen mee?

Anielcaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-18 22:55

kiwiwitje schreef:
Wij hebben hebben het bij de sportpaarden op de stal waar ik werkte gevoerd waren er erg over te spreken. Ook over de andere producten van hun overigens. Maar waarom is dit product specifiek aangeraden? Heeft het paard ook echt artrose? Heeft ze er goede ervaringen mee?

Tgoh, artrose is (nog) niet vastgesteld door een dierenarts... Denk ook niet dat hij al echte artrose heeft, maar kans is wel groot dat hij dit gaat krijgen. Osteo heeft er zelf wel goede ervaringen mee en heeft mij dit al een paar x aangeraden. Ben nu toch aan het overwegen om het eens te proberen.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:58

Hier zijn de ervaringen goed met dat product. En net global medics algemeen sowieso. Ze hebben inmiddels ook een humane versie van hun producten. De manier hoe dat gegaan zou zijn is ook wel grappig. Zal eens kijken of ik dat artikel nog kan vinden.

Dit artikel was het
http://m.nieuwsblad.be/cnt/g5l2v405p

Ennn dit vond ik op bokt;
[VS] Arti-gold
Laatst bijgewerkt door kiwiwitje op 24-01-18 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anielcaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-18 23:17

kiwiwitje schreef:
Hier zijn de ervaringen goed met dat product. En net global medics algemeen sowieso. Ze hebben inmiddels ook een humane versie van hun producten. De manier hoe dat gegaan zou zijn is ook wel grappig. Zal eens kijken of ik dat artikel nog kan vinden.

Weet je toevallig ook waar ze zo'n pot vandaan haalde? Vind het op internet maar op een paar websites, geen enkele waar ik bekend mee ben..

kiwiwitje

Re: Ervaringen Artigold (Global Medics)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 23:19

Ob dat durf ik niet te zeggen. Ik weet wel dat we regelmatig op de kliniek bij Tom waren(paar x per jar) en dan namen we altijd mee.