Ervaringen gezocht met etherische oliën

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xladywax

Ervaringen gezocht met etherische oliën

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-18 23:38

Hallo,

Aangezien ik graag wil starten met etherische oliën voor zowel mezelf als mijn merrie omdat we in de eerste plaats beide vrij gespannen zijn. Het zit zowat in mijn karakter en ik heb dit al van kleins af aan. Als ik mijn stress omlaag zal kunne krijgen zullen automatisch onze trainingen leuker worden. Mijn merrie is zowat een spiegel (zoals de meeste paarden) van mij en ik merk dat ze mijn stress echt overneemt en dat is voor haar niet leuk maar ik krijg daar ook niet zo een fijn gevoel over dus, actie ondernemen is de boodschap voor mij!

Alle tips (op een fijne manier gebracht) zijn welkom!
Ik wil graag dus een poging ondernemen voor deze oliën eens te proberen! Buiten stress, kan ik deze oliën zeker gebruiken voor andere redenen.

Nu mijn vraag aan jullie,
Wat zijn jullie ervaringen met deze oliën?
Heeft er iemand ook een gelijkaardige situatie en hoe hebben jullie deze aangepakt en hoe reageer jezelf of je paard hierop! Alle ervaringen zijn welkom, dan spreek voornamelijk van het merk DoTerra. Ik heb dit merk aangeraden gekregen en veel positief over gehoord.
Laatst bijgewerkt door Xladywax op 22-01-18 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Wijslander

Re: Ervaringen gezocht met essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 23:52

Mijn ervaring: prettig als ondersteuning, wij gingen onze eerste ritten na een jaar op pad met een flesje (verdunde) atlasceder (niet van doterra). Ik snoof er onderweg graag aan en paard ook. Inmiddels niet meer nodig, maar het heeft ons geholpen over een drempel heen te komen.

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 23:53

Met de oliën van DoTerra heb ik zelf geen ervaring (wel goede dingen over gehoord) maar ik wil je wel even meegeven dat oliën niet essentieel zijn. Etherische oliën is de juiste benaming.

Xladywax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-18 00:00

Eefke85 schreef:
Met de oliën van DoTerra heb ik zelf geen ervaring (wel goede dingen over gehoord) maar ik wil je wel even meegeven dat oliën niet essentieel zijn. Etherische oliën is de juiste benaming.

Ooh, bedankt! Wist ik zelfs niet!
Ik zal het ook maar aanpassen in de post :)