Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eilinora schreef:Zolang jij zorgt dat er altijd water beschikbaar is hoef je je geen zorgen te maken.
Ze drinken wat ze op dat moment nodig hebben,dat is in de winter altijd minder.
Yvette81 schreef:Bij slechte nieren begrijp ik het extra zout niet.Je geeft de nieren telkens een klap met dat zout.
Polly schreef:meiske1577 schreef:Ik wil trouwens ook eens proberen of mijn jonge paard water met suikervrije siroop lekker vindt. Hij drinkt op de veewagen hooguit een slok. Dus dat zou dan wel een oplossing zijn voor "onderweg".
Check je wel ff of er dan geen zoetstoffen als aspartaam in zitten?
suffie schreef:Yvette81 schreef:Bij slechte nieren begrijp ik het extra zout niet.Je geeft de nieren telkens een klap met dat zout.
Ik vind dit idd ook heel bijzonder. Heb ervaring van dichtbij met mensen die slecht werkende nieren hebben en die krijgen juist een zoutarm dieet om hun nieren te ontlasten.
Hilli schreef:Weet je zeker dat ze ook dorst hebben? Hier wisselt het per dag en ik heb er ook nog eens eentje die liever buitenwater drinkt dan kraanwater. Zijn er bijv. plassen waar jouw paard(en) uit kunnen drinken?