Paard loopt niet goed?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Perryx

Paard loopt niet goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 21:18

Mijn paard met spat in beide spronggewrichten in de achternamen (wat inmiddels is vast gegroeid) liep in november niet zo lekker hij had de staart erg hoog en scheef gedragen, en reageerde bij druk op de lendenen met de vingers. 2 keer behandeld met dry needling. Helaas heeft hij de staart nog steeds erg hoog gedragen, normaal is dit na de 1e behandeling al over. Hij heeft 1 week rust gehad en is nu weer 2 dagen aan de longeerlijn. Hij Loopt Niet stijf met zijn achter benen! En is niet meer gevoelig op de rug.. Hij houd an staart ook niet meer scheef maar nog best erg hoog en dit vind ik er vreemd. Heeft dit iets met balans te maken? Ik zit te twijfelen om naar de dierenarts te gaan maar vind het een beetje dubbel want hij loopt verder goed. Alleen soms moeite met de overgangen en struikelt heel soms. Wat zouden jullie denken dat dit is ? En wat moet ik hier mee aan ? Ik zou niet weten wat ik hiermee moet bij de dierenarts wat ik dan moet zeggen en wat kunnen zij hier mee ?

KyaraMyBest

Re: Paard loopt niet goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 21:47

Gewoon de dierenarts even opbellen en het verhaal voorleggen. De meeste dierenartsen hebben wel een telefonisch spreekuur.

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 22:41

KyaraMyBest schreef:
Gewoon de dierenarts even opbellen en het verhaal voorleggen. De meeste dierenartsen hebben wel een telefonisch spreekuur.

Ja dan zeggen ze kom maar even langs.... dat doe ik niet "zomaar" even.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 22:43

Perryx schreef:
KyaraMyBest schreef:

Ja dan zeggen ze kom maar even langs.... dat doe ik niet "zomaar" even.

Antwoord heb je dus al, beter dan dat ga je hier op bokt ook niet krijgen vrees ik.

Rindin

Re: Paard loopt niet goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 22:47

Is ie alleen met Dry Needling behandeld? Of zijn van rug en bekken ook de gewrichten gecontroleerd op beweeglijkheid en zonodig behandeld?