Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lianne_loves schreef:Hey!
Even een vraagje. Mijn pony en ezel staan overdag gewoon op de wei (zonder deken o.i.d. Want ze slopen anders elkaars deken.
Er komt nu een beetje snot uit de neus van mijn ezel. Is dat erg?
Sizzle schreef:lianne_loves schreef:Hey!
Even een vraagje. Mijn pony en ezel staan overdag gewoon op de wei (zonder deken o.i.d. Want ze slopen anders elkaars deken.
Ezels kunnen prima tegen kou, maar niet tegen regen. Een ezel moet altijd kunnen schuilen.
cobiie schreef:Op stal heb je ze wel onder een deken staan? En is het een binnen- of buiten stal?
Heeft de ezel ook een verhoging?
Wat is de kleur van het snot?
Ik zou het iig goed in de gaten houden.
Sizzle schreef:Het is niet zo logisch om ze op stal een deken om te doen en op de wei niet.
Waarom laat je hem dan niet helemaal af?
Doorzichtig snot is niet zo erg als hij verder geen verhoging heeft of hoest.
cobiie schreef:Hoeveel uur per dag staan ze buiten, want hier staat alles minimaal 95% van de tijd buiten lekker te doezelen/grazen.
Wanneer ze maar een uurtje per dag naar buiten gaan, zijn ze wel veel actiever vaak.
lianne_loves schreef:cobiie schreef:Hoeveel uur per dag staan ze buiten, want hier staat alles minimaal 95% van de tijd buiten lekker te doezelen/grazen.
Wanneer ze maar een uurtje per dag naar buiten gaan, zijn ze wel veel actiever vaak.
3 of 4 uur lang meestal. Maar mijn shet en ezel spelen erg veel hahaha. Ze zitten vol met energie :p
Sizzle schreef:lianne_loves schreef:Hey!
Ezels kunnen prima tegen kou, maar niet tegen regen. Een ezel moet altijd kunnen schuilen.