ik heb even een vraagje.
ik heb een 6 maanden oud veulen, ontzettend lief en braaf en eigenlijk te braaf voor zijn leeftijd.
hij is nu 2 maanden in mijn bezit maar sinds we hem hebben heeft die een dik achterbeen. in eerste instantie dachten we dat het gewrichtsvloeistof was omdat die heel hard groeit. na 2 weken hebben we toch de veearts laten kijken, ook hij dacht dat het door de groei kwam dus we zouden het nog een maandje aankijken of het af zou nemen. na een maand was het nog steeds dik en hebben we rontgenfoto's laten maken waaruit bleek dat zijn kroongewricht zwaar beschadigd is.. nu loopt hij er gelukkig niet kreupel van en rent die nog steeds vrolijk door de wei achter z'n vriendjes aan maar ben ik wel bang dat het daardoor erger wordt aangezien die nogal lange slungelbenen heeft en dus nog wel eens strijkt/tikt.. nu vroeg ik me af of ik voor hem misschien iets van beschermers kon aanschaffen zodat die in ieder geval niet meer strijkt/tikt. hij is vrij groot (1.50) ik vroeg me dus af of jullie beschermers om zouden doen en welke jullie dan zouden adviseren

ik hoor graag jullie mening/advies