Normaal ben ik meestal een stille meelezer op bokt, maar nu moet me toch ook even iets van het hart.
Ik heb twee uur geleden mijn 5 jarige merrie achtergelaten op de kliniek met een gaskoliek. Gelukkig waren we er onmiddellijk bij, maar na de eerste zorgen van de dierenarts leek het haar beter om ze ter observatie naar de kliniek te brengen. Willen jullie meeduimen dat ze erdoor komt en ik vannacht geen telefoontje krijg met de vraag of ze haar moeten opereren.
Meneer Anton M dressuur Z vaardigheid mennen Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur Madness, draver, kwalificatie 24.3.2022 Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen
Ik heb daarnet naar de kliniek gebeld. Ze heeft vannacht nog pijnstilling gehad waar ze goed op reageerde maar ondertussen begint ze terug wat onrustig te worden. Ze gaan haar vandaag nogmaals onderzoeken om na te gaan hoeveel gas er nog zit, en proberen om met extra parafine een doorgang te creeren. Ik had gehoopt op beter nieuws maar het is gelukkig niet erger geworden dat is ook al iets.
Ik duim met je mee. Ik heb ook een pony op de kliniek staan en vannacht niet fijn gedroomd.... die onzekerheid maakt je soms echt gek. Ik hoop dat jouw paard geen operatie hoeft te krijgen!