Ik gebruik liever het spul van horseflex. Zeker msm klontert daar minder en de glucose is zachter van structuur. Verder zelfde prijs en zelfde levervoorwaarden.
Heel erg fijne producten! Ik gebruik de magnesium, de glucosamine, de vitE exellent, de electrolyten en de creatine regelmatig bij mijn paarden. Allemaal 100% puur, zonder suikers of andere vulstoffen en netjes geprijsd. Zeker een aanrader
Fijn merk, ik gebruik elektrolyten en magnesium van pharmahorse.
Ren
Geplaatst: 14-11-17 10:05
Ik geef glucosamine, fijn product en in verhouding met vergelijkbare producten goed betaalbaar. En prettig dat er geen onnnodige toevoegingen inzitten.
Ik voer beide. Magnesium bij meerdere paarden hele goede resultaten mee behaald. En ook over de glucosamine heel tevreden over. Paard heeft er zichtbaar baat bij.
vur
Geplaatst: 14-11-17 12:25
De magnesium werkte bij het ene paard heel duidelijk (minder snel geprikkeld), bij de ander haast niet. Dus kwestie van uitproberen. Wel zeker 2 weken proberen voordat je er iets over kunt zeggen. Dan hadden we hier pas het maximale effect.
Inoterry
Geplaatst: 14-11-17 13:04
Ik voer de mijne magnesium van pharmahorse. Heb 2 keer een ander merk geprobeerd maar binnen 1 week begon hij alweer stijver/meer gespannen te raken.
Ik voer de glucosamine/msm aan m`n oudje. Na 2 maanden voelde ze zich 10 jaar jonger, heeft minder stalbenen en hersteld sneller en beter na training. Vooral heel erg fijn dat je puur kunt voeren, zonder toevoegingen.
Koper
Geplaatst: 14-11-17 15:58
Ook ik ben tevreden over Pharmahorse. De service is prima, en de spullen ook. Voor mijn oudje heb ik magnesium en vitamine E excellent gehad. Binnen 10 dagen was het al een verschil van dag en nacht. Bij mijn andere paardje deed het niks, zijn klachten bleken ook een heel andere oorzaak te hebben.