Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hoogendroog schreef:En zo zie je maar weer, het klinische beeld zegt meer dan het röntgenologische! Paard kan helemaal kapot zijn op de foto, maar hoeft daar geen pas kreupel om te lopen.
Samantha89 schreef:Hartstikke bedankt voor het delen van jullie ervaringen! Dit maakt me weer wat positief. Ik ben ook hard op zoek naar een plekje waar hij 24/7 buiten kan staan met paddock en schuilstal in eigen beheer. Ik zie dat snachts in stal staan hem niet goed doet, als hij eenmaal buiten vrijuit loopt gaat het een heel stuk beter. Ik hoop dat 24/7 vrije uitloop hem goed doet en zonder buut gewoon nog 10 jaar bij mij kan blijven. Ik wil hem ook niet voor de rest van z'n leven op pijnstillers hebben staan, dat is gewoon niet paardwaardig.
Samantha89 schreef:Zenuwsnede hadden ze bij mij ook geopperd maar daar ga ik niet aan beginnen. Ze voelen dan helemaal niks meer in dat voetje, verstapt tie zich kan hij z'n been breken, en dat wil ik niet.