Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Djilna schreef:Als hij na een paar happen al soort van gaat gapen kan het zijn dat hij het ruwvoer niet weg krijgt en proppen gaat maken en dan door gaapbewegingen het achter zijn kiezen vandaan probeert te krijgen. Of zulke flinke haken dat zijn wangen beschadigd zijn aan de binnenkant en eten erg zeer doet. Dus zeker tandarts erbij halen.
Als het na het doorslikken is zou je meer richting maagproblemen kunnen denken. Maar idd geweekte producten als bietenpulp, grasbrok en seniores priores zijn dan (voorlopig) goede opties.
Bollebuik schreef:Hij heeft wel naar zn gebit gekeken en verder niks over gezegd.
Hij krijgt vanaf vamdaag seniores priores bij. Hij krijgt nu kuil heel eiwit rijk. Hoeveelheid weet ik nu niet aangezien ik gisteren hem ff heb laten eten van een baal die daar stond omdat hij de rest van de dag dus niks heeft gegeten. Ik ga hem wel meer geven vanaf vamdaag want hij komt nu op een apart stukje te staan omdat de rest van de paarden die daar staan veel te dik zijn. Hij gaat waarsschijnlijk nog verhuizen naar een stal waar hij wel binnen staat snachts omdat ik dan nog beter in de gaten kan houden wat ie eet en hoeveel