ik maak me een beetje zorgen over het volgende:
Mijn paardje is altijd al vrij stevig geweest (nou, veel te dik eigenlijk), maar ben bezig met haar laten afvallen. Echter gaat dit natuurlijk niet heel snel en makkelijk aangezien ze al wat ouder is.
Doordat er een nieuw paard bij ons op het landje staat moeten de anderen paardjes 1 hooibak delen. En mijn paard staat nogal laag in de rangorde waardoor ze lastig bij het eten komt. Dit is sinds twee weken zo.
Ik heb haar vorige week nog gezien en toen zag er er redelijk prima uit. Niet heel dik, maar ook absoluut niet dun. Helaas moest ik weer terug naar Wenen, aangezien ik daar studeer. Maar nu stuurde mijn moeder dat Æra enorm is afgevallen. Schouders ingevallen, zag er aan de magere kant uit blijkbaar.
Ze kon helaas geen hele goede foto sturen (morgen maakt ze nieuwe foto's). Maar dit is hoe het er nu uitziet:

Het lijkt ook alsof haar vacht niet glanst? Mijn moeder heeft niet de beste telefoon, dus kan ook aan de camera liggen.
Maar goed. Ik kan me niet voorstellen dat ze zó erg zou afvallen, omdat ze een paar dagen wat minder heeft kunnen eten. Dus ik ga allemaal verschrikkelijke dingen bedenken.
Of is het wel mogelijk en hoef ik me geen zorgen te maken?
(Baal er zo erg van dat ik pas vrijdag weer in Nederland ben...Vreselijk om je paardje zo achter te laten)
Dit is hoe ze er normaal uitziet trouwens