Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
luffwinny schreef:Dierenarts erbij halen. Kunnen meerdere dingen zijn, wij zijn geen dierenarts.
Axivoca123 schreef:luffwinny schreef:Dierenarts erbij halen. Kunnen meerdere dingen zijn, wij zijn geen dierenarts.
Er zitten wel dierenartsen tussen op bokt. Ik (nog) niet hihi.
En een commentaar zoals, meteen naar de DA is denk ik niet waas TS direct voor op zoek was. Dit begin ik zo jammer te vinden aan bokt. Iedereen wordt al gauw aangeraden om naar de DA te gaan. We weten zelf ook wel om naar de DA te gaan, maar misschien weet iemand hier toevallig iets/heeft zelf ervaring met wat TS aangeeft. Dat is juist handig aan een paardenforum. Ik word van dit soort reacties een beetje moe.
Anyways.
Misschien is het gewoon droge huid? Droog huid kan sowieso een beetje jeuken af en toe. Kan je makkelijk schilfertjes weg krabben? Je kan proberen Een scheutje (olijf)olie door zijn eten heen te gooien?
Axivoca123 schreef:luffwinny schreef:Dierenarts erbij halen. Kunnen meerdere dingen zijn, wij zijn geen dierenarts.
Er zitten wel dierenartsen tussen op bokt. Ik (nog) niet hihi.
En een commentaar zoals, meteen naar de DA is denk ik niet waas TS direct voor op zoek was. Dit begin ik zo jammer te vinden aan bokt. Iedereen wordt al gauw aangeraden om naar de DA te gaan. We weten zelf ook wel om naar de DA te gaan, maar misschien weet iemand hier toevallig iets/heeft zelf ervaring met wat TS aangeeft. Dat is juist handig aan een paardenforum. Ik word van dit soort reacties een beetje moe.
Anyways.
Misschien is het gewoon droge huid? Droog huid kan sowieso een beetje jeuken af en toe. Kan je makkelijk schilfertjes weg krabben? Je kan proberen Een scheutje (olijf)olie door zijn eten heen te gooien?
Axivoca123 schreef:KloptMaar ik zag bokt ook altijd als een manier om elkaars kennis en ervaringen te delen (niet alleen in technisch rijden, maar ook medisch(voor zover het kan)). En dan ben je ook niet meteen euro's kwijt aan een bezoekje naar de DA (in dit geval). Hetzelfde als mensen hier op bokt voor rij tips vragen; ik zie niemand hier die meteen een reactie geeft zoals 'Ga maar naar een rij-instructeur, die hebben ervoor geleerd, niet bokt'. Het is een beetje vaag geworden op bokt. Vind ik.
Dit zijn maar kleine dingetjes waar ik me aan erger, no worries
luffwinny schreef:Wij kunnen toch niet zien wat het is? Als ik met dit verhaal onze dierenarts bel komt die ook langs. Je krijgt straks een topic met allerlei dingen die genoemd worden, daar heeft ts niks aan. Een diagnose stellen via bokt lijkt mij niet echt een oplossing hè. Schilfers kunnen meerdere oorzaken hebben.
luffwinny schreef:Axivoca123 schreef:KloptMaar ik zag bokt ook altijd als een manier om elkaars kennis en ervaringen te delen (niet alleen in technisch rijden, maar ook medisch(voor zover het kan)). En dan ben je ook niet meteen euro's kwijt aan een bezoekje naar de DA (in dit geval). Hetzelfde als mensen hier op bokt voor rij tips vragen; ik zie niemand hier die meteen een reactie geeft zoals 'Ga maar naar een rij-instructeur, die hebben ervoor geleerd, niet bokt'. Het is een beetje vaag geworden op bokt. Vind ik.
Dit zijn maar kleine dingetjes waar ik me aan erger, no worries
Rij tips is wel even wat anders, dit zijn dingen waar je vanaf een verhaal niks van kan zeggen, iedereen kan nu gaan gokken wat het is maar daar schiet ts niks mee op. En ook zat mensen die wel luisteren naar de adviezen van bokt en die dus zelf van alles gaan proberen, wat je dus niet zomaar moet gaan doen.
Axivoca123 schreef:luffwinny schreef:Wij kunnen toch niet zien wat het is? Als ik met dit verhaal onze dierenarts bel komt die ook langs. Je krijgt straks een topic met allerlei dingen die genoemd worden, daar heeft ts niks aan. Een diagnose stellen via bokt lijkt mij niet echt een oplossing hè. Schilfers kunnen meerdere oorzaken hebben.
KloptMaar je weet maar nooit of iemand er nou net wel een oplossing voor heeft. Nou zeg ik niet dat alle reacties betrouwbaar zijn
Ook zeg ik niet dat je NIET naar de DA moet gaan.
luffwinny schreef:KloptMaar je weet maar nooit of iemand er nou net wel een oplossing voor heeft. Nou zeg ik niet dat alle reacties betrouwbaar zijn
Ook zeg ik niet dat je NIET naar de DA moet gaan.
xLV schreef:[ [url=m/m5qEAJ.png]Afbeelding[/url] ]
Zo ziet het er uit.. iemand van stal zei van dat ik hem dan zonnebloemolie moet geven door het voer zodat het weg gaat wat denken jullie en anders bel ik alsnog de DA.