Prijzen vaccinatie tetanus/influenza

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow11

Prijzen vaccinatie tetanus/influenza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 16:34

Goedemiddag mede bokkers!!!

Ik ben sinds kort eigenaar van mijn eigen paardje en ben nu op zoek naar een paardenarts in de buurt van Rotterdam.
Aangezien dit helemaal nieuw is voor mij (zowel Bokt als een dierenarts zoeken voor mijn paard) wil ik graag informeren bij wie jullie zitten en wat de kosten zijn aangezien dit onderling erg kan verschillen. Ik vind het wel zo fijn als de arts op stal komt.

Ik hoor het graag van jullie

Manadeluca

Re: Prijzen vaccinatie tetanus/influenza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:35

Niet van Rotterdam, maar van België, hier kost het huisbezoek 35€ en de enting 15 €

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 20:17

Bij ons wordt het vaak met een aantal gelijk op stal gedaan,zodat de voorrijkosten gedeeld kunnen worden en als er meer dan 4 ook gelijk een gebitsbehandeling doen vervallen de voorrijkosten helemaal.
Het enten op zich is dan 22,50

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 20:38

Ik woon in rotterdam en heb paardenpraktijk middendelfland ze zijn iets duurder maar vind ze echt super meedenkend en heel fijn in omgang met zowel klant als paard.

Shadow11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-17 08:15

cinniz123 schreef:
Ik woon in rotterdam en heb paardenpraktijk middendelfland ze zijn iets duurder maar vind ze echt super meedenkend en heel fijn in omgang met zowel klant als paard.

En wat zijn de kosten daar dan? En zijn zij dan ook 24 uur per dag te bereiken?

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:29

Ik weet niet waar in de buurt van Rotterdam je woont, maar ik kan www.dierenkliniekoostland.nl uit Berkel en Rodenrijs aanraden :j Ze zijn 24/7 bereikbaar. Enting influenza/tetanus is €25 en voorrijkosten zijn ook €25.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 11:10

Shadow11 schreef:
cinniz123 schreef:

En wat zijn de kosten daar dan? En zijn zij dan ook 24 uur per dag te bereiken?

Ja zijn gewoon 24 uur per dag bereikbaar.
Dacht iets van 24€ incl btw maar dat is natuurlijk exclusief je voorrijkosten.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 11:22

Wij hebben toevallig net onze dames laten enten. Enten was €21,02 per paard en voorrijkosten €25,75.
Dit is regio Twente

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 11:53

Toevallig een paar weken geleden laten enten. Inclusief bezoek was het per paard (hebben er 2 laten enten) geloof ik iets van 45,-.

Was in een totaal andere regio, maar in mijn ervaring ligt de prijs meestal wel zo rond de 50,- ongeacht waar je precies woont.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 12:02

Heb even een factuur voor je opgezocht.
Visite 34,30€
Enten 20,66€

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 12:04

Shadow11 schreef:
Goedemiddag mede bokkers!!!

Ik ben sinds kort eigenaar van mijn eigen paardje en ben nu op zoek naar een paardenarts in de buurt van Rotterdam.
Aangezien dit helemaal nieuw is voor mij (zowel Bokt als een dierenarts zoeken voor mijn paard) wil ik graag informeren bij wie jullie zitten en wat de kosten zijn aangezien dit onderling erg kan verschillen. Ik vind het wel zo fijn als de arts op stal komt.

Ik hoor het graag van jullie

Ik weet dat het via Bokt lekker makkelijk is, maar waarom vraag je het niet aan je stalgenoten? Of Google je even zelf.

Prijzen variëren enorm per DA, dus we kunnen hier geen zinnig antwoord op geven. Alle DA's zijn in principe 24 uur bereikbaar, hoewel sommige je doorsturen naar een andere praktijk.
Je moet zelf een goed gevoel hebben bij je DA, dat kunnen wij niet voor je doen.

Wat ik wil zeggen is dus, doe zelf een beetje moeite ;)

Gefeliciteerd trouwens met je aanwinst.

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 14:12

cinniz123 schreef:

Ik zit ook bij paardenpraktijk middendelfland :). En vandaag paard laten enten. De rekening ontvang ik in de loop van de volgende week via de mail. Fijne praktijk. Enting liet ik eerder via stal verlopen, maar de DA die daarvoor altijd langs komt is zo lomp in enten dat ik het daar helemaal mee gehad had.

- Let erop dat ze niet in de nek enten;
- en in principe heb je niet ieder jaar tetanus nodig. Standaard wordt er een cocktail geënt, maar je kan dus om het jaar de cocktail doen en standaard ieder jaar influenza.