Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hoogendroog schreef:Bij ons paard kon het melanoom middels een elastiek worden afgebonden (zat net naast de vulva). Maar dit melanoom is zo enorm, dat gaat 'm niet worden. Ik heb destijds contact hierover gehad met Ibbel hier op bokt, zij heeft mij heel wat wijzer gemaakt over Oncept (helaas niet verkrijgbaar), cimetidine en interleukines. De universiteit van Hannover doet hier onderzoek naar. Voor ons was het een te grote reis om telkens naar Hannover af te reizen.
AnoukLizzy schreef:miesnaom schreef:Kan, misschien gewoon een wat zwakker plekje ofso. Kan je geen kliniek mailen met de foto's. Hoeft niet eens een melanoom te zijn... hoe voelt die aan
Had ik gedaan maar ze zegen dat het dan sowieso terug komt dus weet niet goed wat ik moet doen dan
tamary schreef:Als dit echt een melanoom is (zoals de andere blijkbaar was), dan komen die ook inwendig voor (die dingen komen naar ik begrijp niet alleen) en daar zit meer ellende aan vast dan je wil weten. Er in gaan prikken/snijden lijkt mij dan zeker niet de eerste keuze. Aankijken en knoop door hakken als het genoeg is wel.