Beide achterbenen
Word niet groter of kleiner
Kan je niet weg poetsen of wassen
Ze heeft er na mijn idee geen last van
Als je het eraf haalt is het vettig (komt ook zo weer terug)
Iemand een idee?
Het Is geen rasp! (Uitgesloten door de da)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
loulou schreef:Die van mij heeft het ook. Het is een soort mok volgens mij. Wordt vaak erger in zomer . Heb er alles opgesmeerd en niks helpt.
Nu het afgelopen jaar met rust gelaten en sinds een paar weken was ik 1 x per week met betadine shampoo. Het is nu bijna weg.
Ik gebruik nooit beenbeschermers dus daar ligt het niet aan. Ik heb het idee dat het in de zomer erger wordt door de combi nat gras en zon, maar zeker weten doe ik dat ook niet.
suffie schreef:Dat komt heel vaak voor bij merriesHet is een vettige substantie aan de voorkant van beide achterbenen. Met flink poetsen of plukken heb je het er zo af, wassen gaat lastiger omdat het vettig is. Waar het vandaan komt; geen idee
Ik kan je in ieder geval zeggen dat mijn merries het ook hebben en dat het geen mok o.i.d. is. Ik gebruik ook geen beenbeschermers.
hunter87 schreef:suffie schreef:Dat komt heel vaak voor bij merriesHet is een vettige substantie aan de voorkant van beide achterbenen. Met flink poetsen of plukken heb je het er zo af, wassen gaat lastiger omdat het vettig is. Waar het vandaan komt; geen idee
Ik kan je in ieder geval zeggen dat mijn merries het ook hebben en dat het geen mok o.i.d. is. Ik gebruik ook geen beenbeschermers.
Ik heb het er wel af, incl alle haren zit er na een week gewoon weer op.
suffie schreef:Dat komt heel vaak voor bij merriesHet is een vettige substantie aan de voorkant van beide achterbenen. Met flink poetsen of plukken heb je het er zo af, wassen gaat lastiger omdat het vettig is. Waar het vandaan komt; geen idee