Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Azmay schreef:Als je er echt alles aan gedaan hebt om het beter te maken is verkopen het eerlijkste, maar er zijn zo enorm veel dingen die je kan doen van verhuizen tot 50 verschillende soorten smeerseltjes, tig diëten en 20 soorten dekens dat ik in jouw geval misschien toch nog even door zou zoeken.
De vraag is ook maar net of verkopen voor haar gaat helpen trouwens, is ook nog een deel van de overweging.
Ilsiie schreef:Ik zit momenteel in Zwitserland, ver van de kust dus. We hebben hier verschillende eczemers staan en goede resultaten met een crème van zwavelpoeder gemengd met olijfolie. Op de huid aanbrengen, hier doen we sommige 2x en andere 1x per dag. We wassen ze elke 3-5 dagen.
Vorig jaar allemaal kapot geschuurd en geen manen meer, ze hebben nu allemaal minimaal 20cm.
Het is arbeidsintensief maar heeft wel positief resultaat; deze "behandeling" werd aangeraden door een professional en wordt ondersteund met bepaalde voeding (moet ik even nakijken als je het wilt weten).
Wellicht is dit nog het proberen waard? Garantie kan ik je niet geven maar als ik de paarden hier zie ben ik erg positief erover. Dekens hebben ze hier geprobeerd, eentje schuurde zich daarmee tot bloedend aan toe binnen een uur open en ook hij ziet er goed uit nu...
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust...
maximuss schreef:Vraag eens naar immuuntherapie, ik ken verschillende exczeempaarden waarbij dat erg goed geholpen heeft.
minifries schreef:Caily schreef:Komt ze op het gras?
Kaal stuk en krijgt onbeperkt hooi! Krijgt amper biks (suiker- en eiwitvrij), puur voor de biotine poeder en de druppeltjes. We smeren sinds dit weekend 3x daags en lijkt rustig te worden, maar helemaal weg ist nooit natuurlijk.
Mloui schreef:Waarschijnlijk een no-brainer, maar staat ze onder een goede exceemdekem? Ik mis dit in je verhaal.