Zoals jullie misschien al wel gelezen hebben ben ik bezig met het aankopen van een paardje, waar ik al 8 jaar voor zorg. Nu is het zo dat de huidige eigenaars nooit werk maken van de hoefsmid te laten komen wanneer ik dit nodig acht (er is afgesproken dat dit hun taak is, en zij willen ook niet dat ik dit doe. Ik had zelfs geen contactgegevens van de smid). Ondertussen zien de hoeven er echt schandalig uit en heb ik het initiatief genomen om de hoefsmid zelf op te bellen (ik vond dat ik het recht had aangezien ze bijna van mij is), maar deze kan pas 26/8 of 27/8 komen. Ik maak me toch wel echt zorgen en vraag me af of het nog wel zo lang kan wachten (Indien niet ga ik op zoek naar een andere hoefsmid, wat niet zo simpel is omdat ze heel wantrouwig is naar een hoefsmid toe). Daarom wil ik graag horen wat jullie hierover denken. (Voor de duidelijkheid: het paard loopt nog perfect en heeft geen last momenteel).
Edit: Misschien wat ongelukkig uitgedrukt: er komt dus wel degelijk af en toe een hoefsmid, alleen zit hier soms veel te veel tijd tussen (soms wel 4-5 maanden) waardoor haar hoeven er zo gaan uitzien...