Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Westhof schreef:Toch wel leuk om te lezen dat het blijkbaar wel een mogelijkheid is, zelfs het stallen ookMijn pony zou hem overigens toch wel spacen, met of zonder vriendje
Hilary schreef:Westhof schreef:Toch wel leuk om te lezen dat het blijkbaar wel een mogelijkheid is, zelfs het stallen ookMijn pony zou hem overigens toch wel spacen, met of zonder vriendje
Ik weet zeker dat mijn merrie het echt he-le-maal niks vindt, maar als ze tegen haar grote vriend mag plakken, scheelt dat toch echt een pak (aangetoond met hartslagmeter op Horse Event een aantal jaar geleden; merrie alleen in de bak mét publiek, zonder buddy: hartslag 160 (en híhíhínniken), mét publiek en mét buddy: hartslag 70 (en stil).
Westhof schreef:Wat grappig zegIk vraag me af of het echt komt doordat ze vriendjes zijn, of dat het gewoon het idee is van een ander paard in de buurt. Mijn pony is niet echt close met één bepaald paard. Staat dan weer met de één en dan weer met de ander. Alleen op stal staan vindt hij niet tof, maar als er een ander paard bij staat (zelfs al is het een paard uit een ander weiland die hij dus niet "kent"), dan vindt hij het al prima.