Paarden met EMS- Lotgenoten?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xJitskee

Paarden met EMS- Lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-17 20:02

Vandaag is mijn merrie gediagnosticeerd met EMS. Ze vertoonde al geruime tijd klachten maar de oorzaak kon nooit gevonden worden, tot vandaag dus. Het grootste probleem en het probleem dat we als eerste willen aanpakken is het overgewicht van mijn paard, in overleg met de behandelend arts zal er volgende week een voedings- en trainingsschema worden gemaakt aan de hand van onder andere de uitslagen van een uitgebreid bloedonderzoek. Het doel hiervan is om haar af te laten vallen zodat ze weer wat beter in haar vel komt te zitten.

Ik ben me al aan het inlezen geweest op verschillende websites en heb me al goed laten voorlichten door de dierenarts, maar ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen van bokkers die een paard met EMS hebben. Hoe ziet bijvoorbeeld jullie huisvesting en jullie voedings- en trainingsschema's er uit? Hoe lang duurde het voor je resultaat begon te zien? Hoe gaat het nu met je paard? Ik ben erg benieuwd... :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie