Ik heb heel bokt doorgespit maar behalve een oud topic waarvan de gegeven links het niet meer deken niets gevonden...
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar vitamine E zonder selenium met minimaal omgerekend 40%. Mijn paard heeft namelijk een vitame E tekort maar zit met zijn selenium wel op de juiste waarden. De andere vitamines/mineralen waren allemaal prima in orde. Nu heb ik vitamine E van de dierenarts maar deze is best duur (ong. 100 euro per kg) en ik moet dit blijven geven. Wie oh wie heeft de juiste vitamine E zonder selenium gevonden?
inderdaad de vit E van healthy origins. fijn voeren omdat het zachte capsules zijn en natuurlijke hooggedoseerde vit. e ik koop het bij www.vitamientjenodig.nl
Jessix
Geplaatst: 20-07-17 17:06
Het enige wat ik jammer vind is dat de capsules niet vegetarisch zijn, maar gelatine... Sorry paard!
Ik geef wel 1000 i.e. en natuurlijke vitamine E. Dat maakt ook wel het verschil ik kwaliteit en dus in prijs. Maar ff Google gebruiken is wel zo slim, want zie in dit topic alleen al 3x hetzelfde product en tientallen euro's aan prijsverschil.