Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mloui schreef:Heb je de uitslag van het bloedonderzoek? Witte bloedcellen zijn ontstekingscellen, die onderling weer in bepaalde typen verdeeld kunnen worden. Welk type specifiek hoog is, geeft aanwijzingen waar je het moet zoeken. Daarnaast zijn ook de globulines van belang, zogenaamde ontstekingseiwitten. Op basis van deze informatie valt er dus niets over te zeggen. Het zou van de SME vandaan kunnen komen, het kan ook net zo goed van iets anders zijn.
hagelslag schreef:Kan het ook te maken hebben met rodebloedwormen? Of zeg ik nu iets heel doms?
Eight schreef:Heb je nog contact gehad met de da voor meer duidelijkheid?
FenixJL schreef:Jaa inderdaad ik zie het ook te laag is juist ijzer gebrek!
Ik dacht hoefbevangenheid maar dat was het gelukkig niet!!
Ik heb deze week even aangekeken met rijden maar hij is zo lusteloos
Normaal is hij niet te houden en nu valt die na paar passen draven al terug ik de stap hij wil niet meer rijden eigenlijk..
Hij staat elke keer stil en wil naar de poort toe lopen en uit zn stal komen wil hij ook niet meer graag terwijl hij normaal uit zn stal vliegt..
Ik maak me steeds meer zorgen probeerde vandaag Mn dierenarts te bereiken maar die hadden een feestdag.
Heb nog wel het bloedverslag naar iemand anders gestuurd die gaat er naar kijken