Hoi bokkers,
Mijn paard heeft helaas een forse blessure opgelopen in zijn check ligament. Ik ben daarvoor naar de kliniek geweest en daar hebben ze een echo gemaakt. Nu moet hij 3 maanden boxrust en afstappen, over 3 maanden wordt een nieuwe echo gemaakt. Ze gaven aan dat inspuiten in zijn geval niet kon/effectief was.
Nu heb ik bij een andere kliniek een second opinion aangevraagd. Niet omdat ik twijfel aan de diagnose, maar omdat ik opzoek ben naar manieren waardoor hij sneller/beter zou kunnen genezen. Ik was benieuwd naar de visie van die andere kliniek.
Nu zegt kliniek B dus dat zij er wel wat voor in zien om zijn been in te spuiten mer PRP of ACP. Eventueel met aangepast beslag.
Ik heb (gelukkig) geen ervaring met peesblessures, maar ik vroeg mij dus af of jullie er ervaring mee hebben en waarom je het wel/niet zou doen. Ik ga ook nog met beide klinieken bellen, maar ik wil graag zoveel mogelijk informatie verzamelen.
Dus voor de duidelijkheid, zowel over kliniek A als kliniek B geen enkel slecht woord, alleen ze geven beide een andere behandeling waarin ik graag meer informatie over zou willen of ervaringen over PRP/ACP.