Lotje staat al van haar 19 jaar op pre pensioen wegens peesklap aan beide achterbenen. Daar herstelde ze na een jaar revalideren goed van. Maar de volledige oude werden we niet meer en gingen meer wandelen.
Bijna vier jaar geleden begonnen we stilaan te sukkelen. Na regelmatig dierenarts bezoeken weten we de mankementen aan de ouderdom. Tot twee jaar geleden. Dan gingen we echt slecht.mager, futloos, apathisch en de ene slokdarm verstopping na de andere. We werden niet beter ondanks wekelijks dierenarts bezoeken.
Toen een tweede advies van een andere Da gevraagd. Uitslag van die onderzoeken Cushing!
Vlak voor de uitslag Cushing
[url]

[/url]
Mijn wereld zakte in maar we gingen met volle moed er tegen aan. Na drie maanden elke dag een halve pil zagen we er zo goed uit. Terug energie en mooi op gewicht.
Na een maand medicatie
[url]

[/url]
Na drie maand medicatie
[url]

[/url]
Tot we terug bloed lieten trekken. Waardes waren nog steeds te hoog en we gingen op drie vierde pil. Toen ging ze echt terug achteruit. Mager en terug futloos en de herfst begon.
Na een maand en een half terug bloed laten trekken. de waardes waren nog steeds iets te hoog dus op een volledige pil. En toen ging het na een paar weken van kwaad naar erger. Nog magerder en ze wilde totaal niet meer eten en als ze at kreeg ze slokdarm verstoppingen.
[url]

[/url]
toen moest ik die moeilijke beslissing nemen. Maar eerst wilde ik nog iets proberen. Terug naar een halve pil waar ze het zo goed op deed. En wonder boven wonder knapte ze echt terug goed op. Terug vol leven en eetlust en goed op gewicht. Ik was zo blij dat ik ze terug op een halve pil heb gezet.
[url]

[/url]
En daar doet ze het nog steeds goed op. Ondertussen hebben we wel nog een onkwaaraardige tumor op de schildklier gekregen maar hier hebben we niet veel last van zolang ze geen teveel jodium bijkrijgt.
Ze doet het zo goed dat ze vandaag 27 jaar wordt en wat betekent dat Cushing niet het einde hoeft te zijn.
Wel houd het in dat je consequet mediactie geeft en haar voer volledig aanpast. Zo blij met mijn lieve knolletje. Al 21 jaar een duo. Old but gold