Ik zag dat hier al wel een centraal topic over was, maar dat is toch meer gericht op zomereczeem, wat dit niet is naar mijn idee, want het is enkel haar hoofd.
Ik heb een paar maanden geleden die dierenarts bij mijn shetlander gehad, want ze werd ineens kaal op haar hoofd. Het is nog wel erger geweest dan dit maar daar heb ik geen foto's van.

We hebben haar toen 3x behandeld met Bye Mite, maar dat werkte niet super dus heeft ze ook ter ondersteuning een injectie gehad. Toen is het haar wel terug gekomen en leek het goed gaan. Maar de jeuk bleef, en nu heeft ze meerdere wondjes op haar hoofd door het schuren. Heb er even een filmpje van gemaakt (kijk maar zonder geluid want heb er even een muziekje achter geplakt want anders hoorde je heel irritant geluid)
https://youtu.be/JdrhTr7k_K0
Wat raden jullie aan? Nogmaals behandelen voor mijten of weten jullie iets anders wat de jeuk kan verzachten of een idee wat de jeuk zou kunnen veroorzaken? Want ik denk niet dat het hetzelfde is als de vorige keer, want toen werd ze echt kaal op sommige plekken op haar hoofd, nu alleen wondjes.
Groetjes _Celess