Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
furyke schreef:Ze krijgt nu mijten dressuur plus en wat zemelen.
Heb nog een beetje aveve sportmix zero en havens power plus gemengd onder het mijten voer, maar als dit op is, alleen nog mijten voer.
furyke schreef:Heb de rasp plekjes vrij geknipt dus kom er met wassen en smeren prima aan.
Ze krijgt nu mijten dressuur plus en wat zemelen.
Heb nog een beetje aveve sportmix zero en havens power plus gemengd onder het mijten voer, maar als dit op is, alleen nog mijten voer.
Verder staat ze de hele dag op de wei em krijgt ze op stal voordroog. Had liever hooi gehad, maar dat is op de stal helaas niet mogelijk.
furyke schreef:Ik hou t goed schoon
Als ik met sebacil was, neem ik die plekjes mee
Haren rondom afgeschoren
En smeer t nu enkele keren per week in met propolis zalf, t is al minder geworden, maar nog niet weg.
Ook ga ik nu ander voer geven, in de hoop dat dit nog meer zal helpen.
furyke schreef:Heb de rasp plekjes vrij geknipt dus kom er met wassen en smeren prima aan.
Ze krijgt nu mijten dressuur plus en wat zemelen.
Verder staat ze de hele dag op de wei em krijgt ze op stal voordroog. Had liever hooi gehad, maar dat is op de stal helaas niet mogelijk.