Nu is er alleen 1 "probleempje" met dit paard maar zal van voor af aan t even uitleggen.
Vorig jaar heb ik dit paard gereden om door te rijden voor de verkoop.
Fijn paardje, leuk karakter en ik kan er goed mee.
Paardje is uiteindelijk ook verkocht, maar kwam terug.
Exacte probleem weet ik niet helemaal kwam toen niet meer bij die mensen paard was immers verkocht.
Ze zeiden tegen mij dat die koper het paard had laten keuren, die afgekeurd was en daarom terug gekomen was.
Nu had het paard dus wat wondjes aan het achterbeen.
Hier is door de eigenaren niet echt iets aan gedaan, en zijn de problemen erger geworden.
Status nu: paard staat wel op de voorbenen, maar achter 1 been altijd op rust, ander net op de punt van de hoef (alsof die op hakken staat)
Lopen gaat op zich wel, alleen 1 van de 2 voeten wordt nooit plat op de grond gezet, en toen ik aan de benen zat voelde ik bij het been die wel gewoon kan staan veel verdikkingen en onregelmatig heden, bij het been wat niet neer wordt gezet voelde ik bij de kogel en lager kon ik niet komen omdat ze zo met het been begon te trekken.
Ook voelde beide onderbenen vanaf de kogel naar beneden zacht aan alsof er allemaal vocht inzit.
Ene been waar ik wel aan kon zitten kan natuurlijk zijn omdat die op de andere helemaal niet kan staan, maar dat weet ik dus niet.
Ik weet dat de paarden daar mijt gehad hebben (heb er 1 vandaan en die had het ook)
Ik weet dat ze daar mokachtig iets van kunnen krijgen.
Betreft een koudbloed met veel behang wat er wel een beetje van af geknipt is geweest.
Verder wil ik hier openbaar niet te veel op ingaan, al helemaal niet welk paard het is en bij wie die staat!
A.s. donderdag ga ik langs de Lingehoeve in Lieden met 1 van mijn paarden om de tanden te laten doen, zal daar ook nog navragen of ze er ervaring mee hebben, maar hier zijn natuurlijk veel meer mensen, en een DA is leuk maar wil geld verdienden

Wil dus graag weten of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben, of dit op te lossen is, wat de kosten hiervan zullen zijn enzenzenz.
Heb helaas geen foto's gemaakt, domme ik