Mn paardje staat 24/7 op de wei en gaat denk ik richting hoefbevangen. Zodra je op harde ondergrond komt loopt ze erg gevoellig en wilt ze ook liever niet lopen. Tijdens het longeren of iets in het zand heeft ze er niet veel last van. Verder is echt heel erg dik en ik ga haar nu elke keer als ik er ben uit de wei halen en in de stapmolen of paddock zetten maar in iedergeval dat ze even van het gras af is. Ook wil ik haar ook vaak gaan longeren dat ze flink af gaat vallen en in conditie komt/blijft. Helaas doordat ze zo veel is aangekomen past haar zadel niet meer en kreeg ik het advies om voorlopig even niet meer (met zadel) te rijden. Omdat ze zo dik is en het zadel niet meer past gaat ze enorm protesteren. Verder vond ik het ook slim om haar met een graasmasker op de wei te zetten aangezien ze zich echt helemaal vol vreet maar ik weet niet of het ideaal is om 24/7 met een graasmasker te staan. Haar manenkam is nog wel soepel dus vandaar dat ik twijfel.
Heeft iemand misschien nog tips of goede oefeningen om te doen? Ik hoor het graag