Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kvulden schreef:Ik heb het verder niet laten onderzoeken nog. Ze heeft geen krullende vacht en ook geen gevulde holtes bij de ogen. Ik weet niet wat verder nog zou kunnen, maar heb dus nog niet het idee dat het cushing kan zijn.
Maargoed pony heeft slechte weestand, dwergje, onderbeet... Niks heeft geholpen tot nu toe.Daphne__ schreef:Mijn shet heeft het ook. Elk jaar valt al het haar uit, dan is ze kaal en dan groeit de zomervacht weer aan.. Dierenbescherming word compleet gek van alle telefoontjes die ze over haar binnen krijgenMaargoed pony heeft slechte weestand, dwergje, onderbeet... Niks heeft geholpen tot nu toe.
Heb haar paar jaar geleden laten testen op Cushing, maar dat had ze toen niet. Misschien binnenkort nog eens kijken.
kvulden schreef:Ik ben geheel niet bekend met cushing. Is dit iets waar je ze altijd voor moet laten behandelen? Ook op de leeftijd van 27 jaar? Misschien een domme vraag. Maar toch.
lovelucydan schreef:Het paardje is wel al 27, vaak als ze ouder zijn laat de vacht toch wel vaker slecht los??