Gisteren kreeg ik dus telefoon van waar hij staat dat hij naar kliniek gebracht was en of ze hem mochten opereren. Meteen ja gezegd want hij is mijn tweede kind die een hele sterke band heeft met mijn zoon. Is ook echt lievelingspaard van me zoon, zijn samen opgegroeid.

Hij is gisteren dus los gebroken en over een hek proberen te springen waar hij op een stuk is blijven hangen en zich dus op meerdere plaatsen open gehaald heeft. Moest dus met spoed naar kliniek. Was half zeven toen ik het bericht kreeg en heb tot elf uur moeten wachten tot ik hem zag. Dat viel me erg zwaar. Toen ik hem eenmaal zag schrok ik me kapot, helemaal zweten en trillen door narcose en bloed en wondvocht drupte eruit. Gelukkig zijn er geen darmen geraakt en zolang hij geen ontsteking krijgt aan buikvlies ziet het er positief uit. Maar deze week is dus nog zeer spannend omdat risico op ontsteking nog aanwezig is.

Als iemand me kan uitleggen hoe ik foto's in spoiler kan plaatsen heb ik foto's van tijdens operatie.
Ben er dus zwaar kapot van en hoop dat hij het red, vanmorgen ook flink geschrokken toen ik op bezoek ging want wist niet dat achterbenen aan bovenzijde zo konden zwellen en hij stond nog helemaal te trillen.