Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Azmay schreef:Ik heb dat mijn dierenarts voorgelegd toen Diva niet helemaal lekker in haar vel zat.
Zij gaf aan dat ze best wilde komen, maar dat ik voor een compleet beeld een keer of 3 bloed moest laten afnemen en dat dat beeld dan over 2 maanden alweer irrelevant kan zijn.
Haar advies was gewoon een goede brok of vitaminebrok bij geven, dat was stukken goedkoper
Ineke2 schreef:Azmay schreef:Ik heb dat mijn dierenarts voorgelegd toen Diva niet helemaal lekker in haar vel zat.
Zij gaf aan dat ze best wilde komen, maar dat ik voor een compleet beeld een keer of 3 bloed moest laten afnemen en dat dat beeld dan over 2 maanden alweer irrelevant kan zijn.
Haar advies was gewoon een goede brok of vitaminebrok bij geven, dat was stukken goedkoper
Hmm dat verschilt dan per veearts, want toen die van mij niet lekker in der vel zat was het een mest onderzoek en een bloedtest.
Kwam uit naar voren dat ze een rode bloedwormbesmetting had. Kortom wormenkuur daar tegen en 6 weken later nogmaals een wormenkuur zodat alles weg zou zijn. Paard was daarna weer haar gewone zelf