Dag allen,
Ik heb te horen gekregen dat de nieren van mijn oud paardje niet goed meer werken. Echo toont afwijkingen bij de nier de goed te zien is, de andere nier die niet goed te zien is lijkt in betere toestand. Haar conditie is verder goed, ze blink en was tot over een paar weken te dik. Ze heeft enkel last van haar maag waar ze nu voor behandeld wordt (GastroGard) en iets rustiger (nog steeds wel haar attente zelve).
Ik lees op Nederlandse fora dat er homeopathische behandelingen gegeven worden en andere medicatie voor de nieren te versterken. Er wordt jammer genoeg niet steeds vermeld welke...
In België kennen we deze niet zo
Graag meer informatie hierover, en heel graag dringend. De kliniek geeft haar momenteel een baxter voor de nieren te spoelen, verder kunnen ze niets doen buiten eten aanpassen. En...
Ik wil nog even verduidelijken dat ik niet vraag of ik een gewone behandeling of homeopathie moet geven. Ik vraag naar een behandeling. Momenteel is er geen enkele buiten deze spoeling van dr nieren via Baxter.
Ik zou haar nog niet willen afgeven. Ze staat op pensioen maar is gewoon de eerlijkste en liefste....
Al jullie reacties gaan enorm geapprecieerd worden.
Veel dank
Laatst bijgewerkt door Graag_raad op 25-04-17 09:02, in het totaal 3 keer bewerkt