Afgelopen week heb ik op advies van een medewerker bij EJ het product NAF Instant Magic aangeschaft voor de komende optocht met koningsdag.
Mijn paard is erg gespannen tijdens de optocht en wil hem dan hieraan laten wennen door middel van de injectie en deze steeds meer af te bouwen..
Na aankoop vele positieve verhalen over gehoord en gelezen.
Omdat hij het dorp ingaan al spannend vindt, leek het me een goed idee om de werking van het product uit te proberen in het dorp. Echter heb ik nog nooit zo'n horror rit meegemaakt!!
Hij schrok letterlijk van ieder klein dingetje, denk aan: gekleurd bloementje tussen het gras in de berm.
Minimaal 7x voor een auto gesprongen en in de straat waar we het dorp mee in kunnen komen brak de hel los. Hij ging tekeer en sloeg op hol en blokkeerde zich totaal voor mij.. dit is iets wat hij normaal niet doet! Waar hij zelfs nog niet eens over na zal denken.
Voor mij NOOIT meer NAF Magic! Levensgevaarlijk was het!
Het leek wel alsof hij er ook van ging hallucineren of iets dergelijks??
Zijn er meerdere op dit forum die deze ervaring met dit product hebben? En wat werkte wel voor jullie?
Ik hoor heel graag van jullie!
PS: Hij is normaal thuis met rijden totaal niet gespannen alleen kijkerig en vooral zeer ongeconcentreerd. Daarom heb ik gekozen voor deze injectie en niet voor een vast supplement.