uiteraard schrok ik me rot, dacht even dat ze echt het hele puntje miste... maar dit is dus niet zo, het is echt net of het omhulsel van het puntje eraf gevallen is met haar en al.
Het puntje van haar staartwortel is netjes dicht, bevat donshaartjes en is niet gevoelig, geïrriteerd en bevat geen plekjes.
Maandag ga ik langs de da met het pluk haar en de foto's. Maar misschien dat hier mensen weten wat het kan zijn? ik heb dit zelf nog nooit gezien....
Nu de DA bellen doe ik niet, ze heeft geen last, spuit geen bloed uit, is niet geïrriteerd etc. Is allemaal netjes en ziet er gewoon uit als huid waar nieuwe haartjes uitgroeien.
puntje van haar staartwortel:

en het "ding" wat er vanaf is gekomen:

ze heeft er trouwens helemaal geen last van. Mag er in in knijpen en aanzitten. Ze heeft wat schilfers maar niet extreem veel. Heeft verder geen extreme jeuk (ze zit nu in de rui, dus wel wat jeuk natuurlijk) geen beestjes of schimmels of andere rare plekken. Heb haar nog net niet met de loep onderzocht. het is gewoon vooral een heel groot vraagteken hoe dit kan. Misschien mensen die dit eerder gezien hebben?