Ik weet niet of een al zoon topic is.. Mijn paard heeft erg veel last van jeuk stampen, schuren met de benen overmekaar ze heeft schilvers en een beetje mok. Ik heb dat nieuwe spul van finecto+horse gebruikt naja wat zal ik daar van zeggen... Meningen verschillen. Ze staat in een koppel met andere twenters nu heb ik op internet al wat dingen gevonden over behandelen maar, ik weet dat ze niet die paarden gaan behandelen, dus dan kan ik wel allemaal duren spulllen gaan kopen en te behandelen maar als de rest er last van heeft ben ik met onbegonnen werk bezig. Dus wil ik misschien een huidonderzoek laten doen maar wat kost dat en moet ik daarvoor een da laten komen of kan ik het zelf ook heenbrengen en dat zij het daar onderzoeken alvast bedankt voor de andwoorden en onzin hoef ik hier niet onder
ellepel
Geplaatst: 01-04-17 20:30
Beter dan de veearts maandag even bellen en het ze vragen. Zij weten wat nodig is en kunnen je het beste adviseren. Denk dat ze willen komen kijken of er mijt of luis zit en daar krijg je dan een middeltje voor