ovassay plus kit waar verkrijgbaar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

scrabbel

ovassay plus kit waar verkrijgbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 18:40

Nu ik niet meer in een dierenkliniek werk heb ik besloten zelf mestonderzoek te willen gaan doen. Ik ben op zoek naar de onderstaande set of bakjes.

http://www.atozvetsupply.com/Ovassay-Pl ... 601551.htm

Iemand enig idee waar ik die kan kopen? Wil best bestellen in Nederland, Duitsland of Belgie.

tamary

Re: ovassay plus kit waar verkrijgbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 19:44

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 19:58

dat is helaas een heel ander systeem :( Geef echt de voorkeur aan het ovassay systeem omdat deze veel makkelijker uit te voeren is.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:08

Kliniek vragen?

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 20:35

Heb ze al gevraagd toen herkenden ze het product niet aan de omschrijving. Na heel wat uren zoeken heb ik het bekende bekertje gevonden met vier verschillende Engelse benamingen. Kan het helaas nog niet in het Nederlands vinden :( Morgen neem ik weer contact op met de kliniek en hoop dat ze het kunnen bestellen voor mij. Zou het alleen makkelijker vinden als het rechtstreeks kan. Woon helaas niet meer in de buurt van de kliniek waar ik werkte. ;(

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:38

Bewijs mee nemen dat je er gewerkt hebt (en dus weet wat je doet) en bij je huidige DA vragen? Kan zijn dat die met dezelfde methode werken of dit wel kunnen bestellen. Zij hebben vaak meer toegang dan een particulier.