Degene die de paarden altijd voert waarschuwde de huisbaas dat de pony echt te dun werd maar dit heb ik nooit te horen gekregen en wegens school was ik niet in staat altijd te komen. En als ik kwam stonden ze samen te eten en leek alles goed. Totdat de huisbaas vertelde dat de pony te dun was. Dus ik kwam vandaag en tot mijn grote schrik vond ik haar echt heel dun.
Heb haar nu meteen binnen gehaald en heb haar wat laten eten, dit eten ging heel moeizaam? Ligt het daaraan dat ze zo dun is geworden? Tanden? Maag? Iemand verstand? Wil morgen de veearts laten komen maar in de weekenden is het altijd weekendtarief (2x zo duur) dus als iemand weet wat ik kan doen of moet doen? Laat het me weten!
Ze is niet heel erg dun geworden als in dat het vel alleen nog over is, maar ik heb haar nog nooit zo dun gezien. En het eten ging toch zo moeizaam, ze lijkt ook wat afwezig. Heb haar vannacht op stal met een beetje biks en wat mais-pulp. En ik vind het altijd zo erg als mijn kleine lieve pony ziekjes is...
Groetjes.