Hoi, Tyrcanol, op dit moment gaat het goed, het is prima weer voor hem niet te koud of te warm.
Ze gaan het gras op, en krijgt natgemaakt hooi, ook heb ik hem voor de sulky laten lopen, dat niksdoen is niets voor hem, en of ik hem nu laat donderjagen met zijn vriendje waardoor die dan ook kan hoesten, gaat de sulky hem prima af. Geen bak meer, op asfalt gaat het goed.
Ook is het gevoel van moeten er af bij mij, het is meer van.. is het mooi weer dan gaan we ritje doen, ik stap veel meer, en eigenlijk past hij zich prima aan, tuurlijk kan hij een kuch laten, maar het is geen stikkende hoest. Dat geluid ken ik wel, kan ook beter onderscheiden nu. Die stikkende hoest is eigenlijk sinds de ventipulmin kuur niet teruggekomen, mocht het gebeuren herken ik dat en kan ik daar ventipulmin voor geven.

Dan loop jij er ook al lang mee, ik zat ook al jaren idd met die rare hoestjes en afgelopen half jr was voor mij echt een raadsel, ben ook blij met de scopie die ik gedaan heb.
De warme zomer kan problemen geven zei de da tegen mij en uiteraard de herfst, omdat hij ook lichte vorm van bronchitus heeft, daar hou ik rekening mee, deze maanden zijn in ieder geval best voor hem.
wel pittig dan dat jij ook moet vernevelen, wens je sterkte daarmee en dat het jou pony helpt, geef het de tijd om te laten bezinken, de uitslag die je hebt gehad, en kijk en luister naar je pony. Dan is recreatief denk ik best mogelijk.
Pluk de dag