Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ellentjuh12 schreef:Ik snap dat het schrikken is maar schijnbaar is dit een keer gebeurt in al die jaren. Het hoort niet en gelukkig is het goed gegaan alleen het kan gewoon gebeuren. Het is niet moedwillig door het bedrijf erin gestopt dus ik vind het netjes dat ze je een nieuwe zak geven. Ze hadden je ook gewoon kunnen afwimpelen met een excuus aangezien je geen bewijs en/of schade geleden hebt.
Dus persoonlijk vind ik het vervelend voor je dat het gebeurt is en dat je geschrokken bent maar ik vind het een vreemde stelling om te zeggen 'moet ik daarmee akkoord gaan'. Je hebt niet zoveel keus.
MariekeS_ schreef:Foutjes kunnen gebeuren maar met een gratis zak voer komen ze er wel heel makkelijk vanaf. Als zoiets in de humane voedselindustrie zou gebeuren... vermoed dat er dan wel meer consequenties aan zouden hangen voor de fabrikant.
Als fabrikant neem ik aan dat je op z'n minst wil weten waar het onderdeel vandaan komt in jouw productie process om te voorkomen dat het nog een keer gebeurt.
byjou1983 schreef:Ellentjuh12 schreef:Ik snap dat het schrikken is maar schijnbaar is dit een keer gebeurt in al die jaren. Het hoort niet en gelukkig is het goed gegaan alleen het kan gewoon gebeuren. Het is niet moedwillig door het bedrijf erin gestopt dus ik vind het netjes dat ze je een nieuwe zak geven. Ze hadden je ook gewoon kunnen afwimpelen met een excuus aangezien je geen bewijs en/of schade geleden hebt.
Dus persoonlijk vind ik het vervelend voor je dat het gebeurt is en dat je geschrokken bent maar ik vind het een vreemde stelling om te zeggen 'moet ik daarmee akkoord gaan'. Je hebt niet zoveel keus.
Dat mag je vinden, maar het welzijn van mijn paard is mij meer waard dan 1 zak voer.
Vond het al heel netjes van ze dat ze zo snel reageerden.
byjou1983 schreef:MariekeS_ schreef:Foutjes kunnen gebeuren maar met een gratis zak voer komen ze er wel heel makkelijk vanaf. Als zoiets in de humane voedselindustrie zou gebeuren... vermoed dat er dan wel meer consequenties aan zouden hangen voor de fabrikant.
Als fabrikant neem ik aan dat je op z'n minst wil weten waar het onderdeel vandaan komt in jouw productie process om te voorkomen dat het nog een keer gebeurt.
En dat vind ik dus ook. Ze hebben mij gevraagd om het voorwerp op te sturen zodat ze het kunnen onderzoeken.

Dorien66 schreef:Ik heb eens een stalgenoot gehad die het presteerde een loeischerp aardappelschilmesje meerdere dagen in de voerbak van haar paard te laten liggen. En dat is niet een keer gebeurd, nee, zeker drie keer in de twee maanden dat ze bij ons op stal stond. Paardlief schoof het mesje aan de kant en at er gewoon omheen
Met andere woorden: de kans dat je paard het opeet, is minimaal...
Dorien66 schreef:Ik heb eens een stalgenoot gehad die het presteerde een loeischerp aardappelschilmesje meerdere dagen in de voerbak van haar paard te laten liggen. En dat is niet een keer gebeurd, nee, zeker drie keer in de twee maanden dat ze bij ons op stal stond. Paardlief schoof het mesje aan de kant en at er gewoon omheen
MariekeS_ schreef:Dorien66 schreef:Ik heb eens een stalgenoot gehad die het presteerde een loeischerp aardappelschilmesje meerdere dagen in de voerbak van haar paard te laten liggen. En dat is niet een keer gebeurd, nee, zeker drie keer in de twee maanden dat ze bij ons op stal stond. Paardlief schoof het mesje aan de kant en at er gewoon omheen
Nou, tussen een aardappelschilmesje en een scheermesje zit nog wel een redelijk formaat verschil... een los scheermesje/stukje stanley mes is eerder hap slik weg
Bizzybijtje schreef:Dorien66 schreef:Ik heb eens een stalgenoot gehad die het presteerde een loeischerp aardappelschilmesje meerdere dagen in de voerbak van haar paard te laten liggen. En dat is niet een keer gebeurd, nee, zeker drie keer in de twee maanden dat ze bij ons op stal stond. Paardlief schoof het mesje aan de kant en at er gewoon omheen
Een aardappelschilmesje is wel wat beter te zien dan een klein mesje denk ik. Ts, is het niet een stukje van een stanleymesje? Die kun je afbreken en misschien dat iemand tijdens de productie dat stuk er perongeluk in heeft laten vallen.
Jessix schreef:TS wat verwacht jij dan van de fabrikant? Je hebt excuses gekregen, een zak voer en ze gaan onderzoek verrichten. Wat wil jij dan? Schadevergoeding? Je hebt geen schade geleden.. Gelukkig!
MariekeS_ schreef:Dorien66 schreef:Ik heb eens een stalgenoot gehad die het presteerde een loeischerp aardappelschilmesje meerdere dagen in de voerbak van haar paard te laten liggen. En dat is niet een keer gebeurd, nee, zeker drie keer in de twee maanden dat ze bij ons op stal stond. Paardlief schoof het mesje aan de kant en at er gewoon omheen
Nou, tussen een aardappelschilmesje en een scheermesje zit nog wel een redelijk formaat verschil... een los scheermesje/stukje stanley mes is eerder hap slik weg
byjou1983 schreef:Jessix schreef:TS wat verwacht jij dan van de fabrikant? Je hebt excuses gekregen, een zak voer en ze gaan onderzoek verrichten. Wat wil jij dan? Schadevergoeding? Je hebt geen schade geleden.. Gelukkig!
Inderdaad gelukkig.Als ik het wist had ik het niet gevraagd.
Ik heb het niet over schade vergoeding gehad.
PanamaD schreef:MariekeS_ schreef:
Mijn paard had laatst een ijzeren veer, leek van een pen maar dan wat groter, in der mond mee gekregen met hooi eten. Ze zat er raar op te kouwen en kreeg het daarna zelf uit der mond.
Niet hap slik weg dus gelukkig