Castratie

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Limax133

Castratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-17 22:54

Ik heb mijn paardje 12 dagen geleden laten castreren ik heb woensdag en vrijdag een dierenarts laten komen omdat het nog steeds dik was die hebben het open gemaakt en er kwamen veel bloedstolsels uit nu is het alweer zo dik
Heeft iemand hier ervaring mee en zou het niet alang dun moeten zijn ?

Afbeelding

Afbeelding

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Re: Castratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 23:24

Wat heeft het paard na de castratie gedaan? Binnen gestaan, buiten gelopen (wat voor bodem), temperatuur van het paard, heb je gekoeld, wat zegt de dierenarts?

->minder aanwezig voor modzaken, graag een collega benaderen voor dringende zaken<-

~sterk en betrokken tot het laatst~ 1958-mama-2016
kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Limax133

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-17 07:25

Polly schreef:
Wat heeft het paard na de castratie gedaan? Binnen gestaan, buiten gelopen (wat voor bodem), temperatuur van het paard, heb je gekoeld, wat zegt de dierenarts?

Staat van 7 tot 6 buiten en gaat 2 x per dag naar de bak daarbij wandel ik savonds 2 / 3 x 20 min
Staat op zand
Zijn temperatuur is goed
Koelen krijgen we zelfs met de dierenarts niet voor elkaar

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 08:34

Even de da weer bellen voor advies. Die weet precies hoe de procedure is gegaan en of er bijv antibiotica is gegeven. Daar hangt het verwachte herstelproces van af.

fotoshoot van mijn knappe ventje !!

[ITP] hop hop hop quarter in galop, dankzij emdr!

Angela

Re: Castratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 10:02

Er loopt over deze castratie al een topic van enkele dagen geleden. Omdat de voorgeschiedenis van de eerdere dagen kan helpen bij het geven van advies plaats ik hier een slotje. TS kan het beste haar post uit dit topic kopieren en in het oude topic erbij plaatsen.

[MD] Castratie

De Tapasworkshop.nl Voor een tapasworkshop bij jou thuis, door heel Nederland
Hightea workshop.nl Voor personeels- of vrijgezellenfeest
http://www.akasha-rijkunst.nl/akashas-college - Opleidingen voor volwassenen! o.a. Zitcoach, stalmedewerker

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten