Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Polly schreef:waarom zou je een paard met artrose niet kunnen vervoeren? Normaal ligt ie toch ook niet de hele dag mag ik hopen.
Mo1973 schreef:Waarom zou ik niet een paard met artrose willen kopen...
Dat was de vraag niet..
Ieder dier , net als mensen met een beperking, verdient een kans..
Ze is nog niet oud, ze kan nog een ritje maken, zij t rustig, en ik kan niet iedere dag, door mijn beperking, aan t werk dus...waarom niet??
Maar goed, het is niet de vraag waar ik mijn centjes aan besteed , de vraag is of je een paard met artrose een paar uur in een trailer kan zetten voor mijn plezier, zeg maar..
Ik wil dat van te voren weten..
Mo1973 schreef:De vraag was of ik een paard met artrose een lange rit kan laten maken in een trailer..
Mo1973 schreef:Alsjeblieft, dan had dat gevraagd kunnen worden...ben ik nou zo slim , of bent u nou zo dom??? Het ging alleen maar over waarom ik haar zou moeten kopen...
De mensen die het wel hebben begrepen konden wel gwn antwoord geven..
Punt zeker gemaakt..
Dank u pffff
dat ritje in de trailer zal zeker geen problemen geven met haar artrose. Dat komt wel goed. Artrose is niet te genezen, maar er zijn zat middelen om het proces te vertragen en pijn weg te nemen. Veel plezier met je nieuwe paard!
Er is vast nog een leuk dier te vinden die niet iets mankeert