Paarden met de ziekte van lyme en holistische behandeling

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anss89
Berichten: 55
Geregistreerd: 16-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-17 09:20

Ik dacht ik post weer even een update, want ik moet toch echt even iets kwijt. Want wow! Ik had dit echt niet verwacht. Zoals ik al eerder schreef loop ik echt al twee jaar tegen onverklaarbare gedrag aan. En ik kan bijna zeggen dat ik een andere pony heb. Het klinkt misschien raar, maar het is echt zo! Ze is zo ongelofelijk relaxed en vrolijk. Uiteraard stemt mij dit ook weer heel goed en geeft het me misschien ook zelf vertrouwen waardoor ik naar haar duidelijker ben, maar dit is wel vanuit haar gekomen.

Eerlijk ik kan het iedereen aanraden die tegen dingen aanloopt, maar waar geen DA/logische verklaring voor is om het eens te proberen. Ik ben begin februari begonnen met m'n eerste kuur, heb na 8 weken een check-up gedaan met al veel positieve verandering en nu ben ik op het punt waar ik niet op had durven hopen!

Zelfs iemand die ik al even niet had gezien, zei dat ze helemaal perplex was over hoe relaxed ze nu is en hoe goed ze eruit ziet! *D

Ik ben een blij mens met een nog blijere pony :D

ziezoziezo22
Berichten: 404
Geregistreerd: 13-10-13

Re: Paarden met de ziekte van lyme en holistische behandeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 09:37

Wat fijn om te horen .
Mijn paard is ook erg verbeterd.
Ze komt binnenkort weer ben benieuwd want ze heeft hem in de herfst voor het laatst gezien

Koper

Berichten: 30272
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:30

Wat super TS! En dat allemaal met gluco balance en de detox?

anss89
Berichten: 55
Geregistreerd: 16-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 16:03

Koper schreef:
Wat super TS! En dat allemaal met gluco balance en de detox?


Nee die kreeg ik daarna! Ik ben begonnen met Immu boost pro (+ frequenties) , A.P.P. en Micro Comp 3x4. Bij de tweede meting bleek dat haar suiker wat uit balans was, dus daar heb ik toen de gluco balance voor gehad als voorbereding op het weideseizoen en de detox tegen de jeuk. Het afvoeren van haar afvalstoffen hoopte zich op in haar hals en ze schuurde dat kapot. Maar dat is nu over en herstellende dus daar stop ik bijna mee. De andere druppels geef ik wel nog steeds, in ieder geval tot de volgende check-up over 2 maanden dan even kijken waar we staan *\o/*

anss89
Berichten: 55
Geregistreerd: 16-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-17 18:52

Hi *\o/*

Ik vroeg me af hoe het met de anderen gaan die bij Den Hoek onder behandeling staan. Ik ben nu bijna door m'n flesjes heen en het gaat zo goed dat ik erover denk om te stoppen met de druppels. De Gluco Balance biijf ik wel geven, daar ben ik zeer tevreden over. Hoe is het bij jullie?